top of page

מיני טארטלטים במלית קרם וניל

טארטלטים במלית קרם וניל פטנט ותפוחים וקרמבל - למתכון ▼

טארטלטים במלית קרם וניל
אלגנטיים ובעיקר מענגים

טארטלטים קטנטנים הכי הכי עשירים שיש, ממולאים בקרם וניל שמכינים ממעדן וניל מוכן. תפוחי עץ מקורמלים בדבש, מכוסים במלא מלא קרמבל והכל בגודל של ביס או שניים. המחשבה הייתה להכין עוגיות, עם בצק פריך מעניין וטעים עם ריקוטה אהובתי.


ואז צצה לה תבנית הטארטלטים משום מקום מול העיניים והכל הסתדר אצלי, בדיוק מה צריך להיות. אני תמיד אומרת רעיונות והשראה יכולה להגיע מכל מקום ובכל רגע.


טארטלטים במלית קרם וניל
נכנסו לשקעים

המתכון:

לכ-30 טארטלטים

לבצק פריך ריקוטה:

500 גרם קמח

200 גרם חמאה

100 גרם גבינת ריקוטה

50 גרם אבקת סוכר

1 חלבון ביצה

1-2 כף מים קרם (לפי הצורך)

לתפוחי עץ מקורמלים:

3 תפוחים קטנים, מקולפים חתוכים לקוביות קטנות כמו לסלט.

3 כפות סוכר

1 כף גדושה דבש

1 כף גדושה אינסטנט פודינג

30 גרם חמאה

לקרם וניל:

2 מעדן וניל מוכן (יופלה, קרלו וכדומה)

2 חלמונים

80 גרם אבקת שקדים

80 גרם אינסטנט פודינג

50 חמאה רכה


אופן הכנה:

מכינים בצק: במעבד מזון, מעבדים קמח, חמאה, גבינה ואבקת סוכר לפירורים דקים מוסיפים חלבון ומעבדים לפירורים לחים וגדולים ובמידה ומרגישים לא מתגבש או הבצק יבש מוסיפים 1 או 2 כפות מים קרים ומעבדים לפירורים לחים וגדולים, מחלקים את הבצק ל-2 מחצית משאירים כפירורים ומחצית אוספים לבצק, מניחים במקרר לחצי שעה.

טארטלטים במלית קרם וניל

מכינים את התפוחים:

שמים במחבת סוכר ודבש לקרמל, מוסיפים את התפוחים ומחכים שיגירו נוזלים ומערבבים ומקרמלים עד שלא נשארים כלל נוזלים, מסירים מהאש מוספים את האינסטנט מערבבים ואת החמאה מקררים. מכינים קרם וניל מערבבים בקערה בעזרת מטרפה מעדן חלב, חלמונים, שקדים ואינסטנט פודינג, מוסיפים חמאה מערבבים, מעבירים לשק זילוף.


מחממים תנור ל-180 מעלות, מכינים את הטארטלטים, ממלאים ואופים. מרדדים את מחצית הבצק על משטח מקומח קלות לעובי 2-3 מ"ל קורצים עיגולים ומרפדים את הקלתיות. מניחים בכל קלתית כפית תפוחים מקורמלים, מעל מזלפים ומכסים את התפוחים בקרם וניל. מכסים את הכל בערמה של קרמבלס (פירורי בצק) ואופים כ- 25-30 דקות או עד מזהיב יפה. מקררים מחלצים מפזרים אבקת סוכר ומגישים.














פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page