top of page

עוגיות שוקולד צ'יפס עוגיפלצת

עוגיות שוקולד צ'יפס ענקיות מפוצצות שוקולד וסוכריות - למתכון ▼

עוגיפלצת
הענקיות

מכירים את עוגיפצת? אותה מפלצת הכי חביבה עלי בעולם, בעלת פרווה כחולה, הסיבה אותה חיבה מופרזת ואף כפייתית לעוגיות שוקולד צ'יפס מפוצצות בשוקולדים סוכריות ומה לא. נראה לי שיש בעולם אין סוף מתכונים לעוגיות שוקולד צ'יפס, קשות, רכות, כהות, בהירות, חומות, לבנות, ממולאות אקסטרה או לא, עם שילובים שונים של שוקולדים הורסים. עוגיות בגדלים שונים עוביים שונים בקיצור, הכל מכל וכל, ואמן כן ירבו .




שני טיפים שווים

1 ניתן להכין את העוגיות ולהקפיא אותן בעודן בצק, ולאפות בכל פעם אחת ולהנות.

2 ניתן להעביר את כל התערובת לתבנית לשטח ולאפות בתבנית ואז לחתוך כעוגיות קטנות ומרובעות.



עוגיות שוקולד צ'יפס ענקיות

למתכון:

225 חמאה רכה

125 גרם סוכר לבן

150 סוכר חום

500 גרם שוקולד צ'יפס

(או כל תוספת שמתחשק כולל סוכריות צבעוניות) 350 גרם קמח רגיל

100 גרם קמח תופח

כפית מלח

10 גרם (2 כפיות) אבקת אפייה

2 ביצים שלמות

1חלמון

תמצית וניל

אופן הכנה:

במיקסר עם וו גיטרה מעבדים חמאה (2 דקות) על מהירות גבוהה. מנמיכים את המהירות מוסיפים סוכר מערבבים עד שמתאחד. תוך כדי מומלץ לעצור בידי פעם ולהוריד בעזרת לקקן את התערובת לתחתית על מנת שהתערובת תתערבב טוב יותר.

מוסיפים שוקולד צ'יפס עד שנטמע. מוסיפים קמח, מלח ואבקת אפייה במהירות בינונית עד שהבלילה נראית כמו פירורים אחידים. מוסיפים ביצים חלמון ותמצית וניל ומערבבים רק אחד עד שנהיה פירורים מעט רק עד לאיחוד. מגלגלים לכדורים של 125 גרם. מסדרים במגש ומקפיאים לשעתיים.


מחממים תנור לחום של 165 מעולות, אופים ב-165 מעלות 12 דקות מעלים את הטמפרטורה ל-175 ואופים עוד 4 דקות או עד שמשחים קלות בצדדים. מוציאים ומקררים, לא נוגעים בעוגיות עד שמתקררות לחלוטין מאחר והן רכות מאוד בשלב זה ועלול להתקבל בטעות רושם שהן לא מוכן. לאחר שהתקררו היטב שומרים בצנצנת אטומה.













פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page