top of page

לחם חמוציות ואגוזים ורוד לבן

לחם הוא בהחלט משהו אין סופי, תמיד כיף לקבל לארוחה ולארוחת בוקר בפרט, סלסילה עם מיני לחמים שונים

שכל ביס עם או בלי חמאה תמיד יגרום סיפוק מידי - למתכון ▼

לחם וורוד
הוורוד היום וורוד מאוד

באופן אישי כל כך אוהבת לחם, (מי לא )את הלחמים המתקתקים אוהבת יותר, אם יש בלחם הפתעות מתוקות כמו צימוקים, חמוציות, פירות יבשים ואגוזים אז בכלל. לכן לחם החמוציות עם הטוויסט הצבעוני וטעם עדין של דובדבן שיכול להגיע מהסירופ האדום בו אתם משתמשים בהחלט יכול להיות עוד לחם טעים טעים לארוחת הבוקר או לסלסלת הלחמים המגוונים שלכם. דרך אגב הוא שרד והרגיש נפלא גם אחרי יומיים.


לחם ורוד לבן - המתכון ממש בסיסי ויכול לשמש כדף ריק, ניתן להוסיף לו תוספות וגיוונים מכל הבא ליד אגוזים,

זיתים, עשבי תיבול ועוד כיד הדמיון וליצור לחם מיוחד ובעל גוון אישי.



המתכון:

לחם סודה אירי עם צימוקים
מה למרוח ?

בתבנית אינגליש

500 גרם קמח לחם 15 גרם שמרים יבשים

10 גרם מלח (1 כף) 30 גרם סוכר (3 כפות) 320 מל תערובת חלב מים (חצי חצי) 30 גרם (3 כפות) סירופ אדום דובדבנים/ חמוציות/פטל 40 גרם חמאה רכה מאוד 100 גרם חמוציות 100 גרם אגוזי מלך






אופן ההכנה:

מערבבים את החומרים היבשים מחלקים ל-2 קערות. מערבבים את החלב עם המים מחלקים ל-2 קנקנים מעבירים 3 כפות חלב מכלי אחד לשני. ומהכלי שהוצאנו חלב מוסיפים את הסירופ האדום ומערבבים. מוסיפים לקערה הראשונה מחצית החמאה ואת הנוזל הוורוד לשים בצק ומניחים לתפוח עד הכפלת הנפח. מכינם בצק לבן בקערה השנייה מוסיפים חמאה וחלב לשים בצק ומניחים לתפיחה להכפלת הנפח.


כשהבצקים תפחו, מרדדים על משטח מקומח מכל בצק מלבן בגודל ל: 30 על 40 בערך, מנקים עודפי קמח ובעזרת מברשת טיפה רטובה מלחחים את הבצק, מניחים את המלבן הוורוד על הלבן. מפזרים מעל המון חמוציות ואגוזים ומגלגלים לגלילה. מעבירים לתבנית את הגלילה ומתפיחים להכפלת הנפח, בעזרת סכין חורצים 2-3 חריצים עמוקים. מחממים תנור ל-200 מעלות, ואופים. אופים כ-30 דקות או עד שהלחם מוכן, מקררים היטב לפני שפורסים.



בצק ללחם וורוד
בצק וורוד ועוד

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page